Profilul - Cartea ta de vizita
Atunci cand un client cauta un prestator, ajunge pe pagina de profil a prestatorului. Aici este locul in care clientul poate lua decizia de a-l contacta pe prestator, de aceea trebuie valorificat la maximum.
Clientul, de cele mai multe ori, pune mana pe telefon pentru a contacta prestatorul. Acest lucru se intampla cel mai frecvent. Cea mai mare parte a clientilor aleg sa sune direct prestatorii. Doar o mica parte aleg sa adauge o lucrare si sa astepte ofertele.
Pe de alta parte exista lucrari ce nu suporta amanare (tevi sparte, inundatii etc.). Din nou, in aceste situatii clientii contacteaza direct prestatorii.
Motivele enumerate mai devreme sunt tot atat argumente pentru a va construi pagina de profil cat mai bine. Pentru acest lucru trebuie avute in vedere urmatoarele:
1. Abonament activ
Abonamentul activ face ca informatiile dumneavoastra de contact sa fie vizibile public. Clientul poate in acest fel sa va contacteze in mod direct, telefonic. Cat timp abonamentul este activ, puteti face oferte si cumpara date de contact. Oferta noastra de abonamente o gasiti aici: Oferta curenta
2. Indicele prestez.ro
Nota care insoteste profilul dumneavoastra reprezinta activitatea dumneavoastra in cadrul site-ului prestez.ro. Cu cat ea este mai mare, cu atat clientii vor vedea ca sunteti un prestator serios si de calitate. Mai multe detalii despre indicele prestez.ro gaiti aici: Indicele prestez.ro
3. Fotografia profilului
Adaugati fotografia dumneavoastra. Creste increderea clientului si profilele cu fotografii sunt mai vizualizate. Mai mult decat atat, fotografia dumneavoastra apare si in catalogul de prestatori. Este in acest fel vizibila atat in rezultatele de cautare cat si pe pagina profilului dumneavoastra.
4. Descrierea profilului
O experienta bogata trebuie mentionata. Doar in acest fel va poate crea un avantaj. La fel si certificarile, cursurile sau alt gen de activitati intreprinse. Daca detineti o polita de asigurare fata de terti, o puteti mentiona aici. Clienti cauta persoane calificate, ce ofera un grad de incredere ridicat.
5. Celelalte fotografii
Este stiut faptul ca fotografiile trezesc un interest mai ridicat clientilor. Adaugati fotografii din activitatea dumneavoastra, care va reprezinta cel mai bine. Adaugati fotografii ale certificatelor, diplomelor si asa mai departe.
6. Portofoliul lucrarilor anterioare
Daca aveti o suita de fotografii realizate la aceeasi lucrare, grupati-le, intr-o lucrare anterioara. In acest fel va puteti usor crea un album de lucrari atractiv. Mai multe detalii despre cum va puteti completa profilul gasiti aici: Cum functioneaza pentru prestatori.