Sondaje aniversare



sondaj

În perioada august-septembrie am efectuat un sondaj printre utilizatorii noștri (atât clienți cât și prestatori) cu scopul de afla mai exact cum putem îmbunătăți calitatea serviciilor oferite. Le mulțumim pe acesată cale participanților pentru timpul acordat și pentru efortul de a ne răspunde.

Ne bucură aprecierile primite și analizăm sugestiile și propunerile dumneavoastră. Găsiți mai jos câteva din propunerile primite, împreună cu răspunsurile noastre. Ele sunt grupate în funcție de sondajul de opinie: pentru clienți, respectiv pentru prestatori.

Clienți

"Posibilitatea de primi oferte doar prin intermediul site-ului, nu si telefonic."

Dacă nu doriți să fiți contactat telefonic de către prestatori, acest lucru este posibil. Veți primi în continuare înștiițări prin e-mail sau SMS referitoare la întrebările sau ofertele primite. Tot ce trebuie să faceți este să ne comunicați acest lucru telefonic sau folosind gadget-ul "Aveti intrebari?" din parte de jos a paginii.

Pe viitor clienții vor putea să facă singuri această configurare.

"Licitație deschisă(ofertele să fie publice)"

Considerăm că realizarea unei oferte trebuie să fie făcută pe baza unei estimări fundamentate a prestatorului, nu în funcție de valoarea ofertelor celorlalți. Atunci când este ceva neclar, noi încurajăm să se pună întrebări pentru a obține infomațiile necesare.

"Posibilitatea de a pune întrebări prestatorului înainte de a accepta o ofertă"

Lucrăm la această funcționalitate

Prestatori

Iată răspunsurile noastre la cele mai frecvente sugestii

1. Dacă doriți și alte variante de plata, care ar fi acelea?

Deja avem implementate plata on-line cu cardul, prin sms, prin automate de plăți și prin transfer bancar. Mai multe detalii privind mijloacele de plată găsiți pe pagina Oferta curentă.

Analizăm posibiltatea de a introduce noi metode de plată precum: paysafe, paypal si cache.

2. Ce propuneri și sugestii aveți pentru prestez.ro?

"Verificarea si filtrarea clienților si a lucrărilor"

Numărul de telefon și adresa de e-mail a clientului sunt verificate în mod automat. Înainte de fi trimisă către dumneavoastră, lucrarea este aprobată de unul dintre operatorii nostri, iar dacă există neclarități acesta ia legătura cu clientul pentru clarificări. În acest fel sunt respinse lucrările necorespunzătoare sau se reîncadrează lucrarea în specializarea potrivită.

"Promovare (mai) agresiva"

Abordăm mai multe strategii privind promovarea, însă cea pe care o considerăm cea mai bună este serviciul însuși. Ne concentrăm să oferim un serviciu de o calitate cât mai bună.

"Aplicatie telefon"

 Vom încerca să oferim o experiență îmbunătățită de utilizare a site-ului pe dispozitivele mobile.

"Lucrări gratuite, lucrări mai multe"

În afara lucrărilor din perioada promoțională, lucrările câștigate prin site sunt comisionate cu 2.5% din valoarea ofertei. Pentru ca lucrările să fie gratuite, ar trebui ca altcineva să plătească pentru ele. Noi am ales să fim corecți cu toată lumea, și fiecare să plătească în funcție de ce folosește.

Referitor la numărul lucrărilor, depunem eforturi susținute pentru a atrage cât mai mulți clienți pe site. Considerăm că o dată cu creșterea numărului de recomandri primite să crească și numărul lucrărilor obținute de catre dumneavoastră.

" Eliminarea conturilor duplicat..."

Nu încurajăm existența conturilor multiple având aceleași specializări. Indicele prestez.ro ține seama de numărul de lucrări încheiate pentru un singur cont. Îi promovăm în acest fel pe acei prestatori care primesc în mod constant recomandări pozitive de la clienți.

"O formă simplificată de contact admin/operator"

Momentan punem la dispoziție un număr de telefon la care puteți suna, adresa de e-mail contact [at]prestez.ro, precum și gadget-ul "Aveți intrebări?" pe care îl găsiți pe fiecare pagina a site-ului.

"Descrieri mai ample la lucrări

Descrierea lucrării este introdusă de către client. Noi îi propunem câteva puncte ce ar trebui să fie atinse în cererea de ofertă, în funcție de fiecare specializare în parte. De asemenea punem la dispoziție și o modalitate de a adăuga fotografii, iar lucrările trec printr-un proces de aprobare, în care operatorul poate solicita clientului eventuale clarificări.

Acestea au fost comentariile noastre la propunerile dumneavoastră. Vă încurajăm să ne scrieți oricând aveți o problemă sau doriți să ne transmiteți o sugestie.

Premiile

Primii 20 de prestatori care au răspuns sondajului nostru vor primi un abonament gratuit pentru o lună de zile.

Câștigătorii concursului adresat prestatorilor sunt:

  1. electriceoffice
  2. attila_geiger
  3. theodoru Matei
  4. radu_bog_1973
  5. MesterulCasei TIBTAL CONSTRUCT
  6. bacorelconstruct74
  7. aurelinstalconstruct
  8. lucian30
  9. tazk2
  10. Raul
  11. Eduard Petchi
  12. Adrian Nituleac
  13. luzinschi florin
  14. ahmed mihaela
  15. octavian
  16. caraconstruct
  17. Cosar autorizat ASFOCH din Bucuresti
  18. Cristin jian
  19. alca.miral
  20. sigma group

Felicitări!

Abonamentele devin active începând cu data de miercuri, 1 octombrie 2014. Celor care au deja abonament activ, li se va prelungi perioada cu încă o lună.

Cu respect,
Echipa prestez.ro

Comentarii

Nu exista comentarii...




Intra in cont sau Creeaza cont Pentru a putea adauga un comentariu.