Educatia pietei in evolutia serviciilor de curatenie profesionala



Produsele si serviciile de curatenie profesionala reprezinta o industrie in ascensiune pe piata din Romania, iar Cleaning Show 2014 ramane in continuare singura expozitie dedicata industriei pe piata locala. Despre evolutia acestui segment, despre importanta educatiei pentru dezvoltarea pietei, precum si despre strategia de crestere adoptata in acest an, am stat de vorba cu Daniela Florența Tivig, Director General al Cleaning Logistics – unul dintre liderii pietei produselor de curatenie profesionala si expozant in cadrul Cleaning Show 2014.

Cleaning Show: Care este secretul succesului pentru o companie din domeniul curateniei profesionale?

Cleaning Logistics: Nu stiu daca putem vorbi despre un secret sau o reteta a succesului in acest domeniu. Ca in toate domeniile, este vorba de foarte multa munca si seriozitate, insotite de o combinatie de factori: focusul pe construirea unor relatii de parteneriat de lunga durata, intampinarea nevoilor clientilor sau potentialilor clienti cu produse de calitate superioara demonstrata si, nu in ultimul rand, oferirea de consultanta si training de specialitate ca parte a serviciilor pe care le oferim.

C.S.: Care sunt noutatile pe care vreti sa le impartasiti cu vizitatorii Cleaning Show anul acesta?

C.L.: Ca in fiecare an vom prezenta noi produse lansate de catre furnizorul nostru Allegrini, precum si un nou echipament de diluare a detergentilor. Mai multe detalii insa veti afla doar vizitand stand-ul nostru de la Cleaning Show 2014.

C.S.: Ce deosebeste gama de produse Allegrini de celelalte produse de pe piata?

C.L.: Principalul atu al produselor Allegrini il reprezinta calitatea recunoscuta si demonstrata la nivel de industrie. In plus, oferim clientilor nostrii suport si instruire pentru utilizarea detergentilor in functie de fiecare sector in parte.

C.S.: Cum estimati ca va evolua segmentul produselor pentru curatenie profesionala din Romania?

C.L.: Evolutia pietei depinde foarte mult de cresterea gradului de constientizare cu privire la piata serviciilor de curatenie profesionala. Important in evolutia industriei este sporirea numarului clienti care fac diferenta intre folosirea produselor profesionale pentru curatenie si utilizarea produselor de uz gospodaresc. Cele doua game de produse se deosebesc esential printr-o serie de parametri esentiali.

Pe piata din Romania sunt inca foarte multi producatori de detergenti ale caror produse nu intrunesc parametrii de calitate ai produselor profesionale. Din cauza preturilor foarte scazute aceste produse sunt de multe ori sunt preferate de clienti.

C.S.: Cleaning Logistics detine doua standarde de certificare ISO – 9001 si 14001. Ce reprezinta obtinerea acestor standarde in contextul evolutiei companiei?

C.L.: Cleaning Logistic doreste sa actioneaze in mod responsabil fata de comunitate, iar odata cu obtinerea acestor 2 standarde dorim sa aduce un plus de valoare produselor pe care le comercializam si sa accentuam grija pe care o avem fata de mediul inconjurator.

C.S.: Care sunt planurile de dezvoltare ale companiei pentru urmatoarea perioada?

C.L.: Anul 2014 a inceput cu o prima dezvoltare teritoriala pentru societatea noastra - incepand cu luna ianuarie am deschis un punct de lucru la Constanta, pentru a putea fii mai aproape de clientii si potentialii nostri clienti din zona de sud. Strategia noastra de afaceri pentru acest an include dezvoltarea portofoliului de clienti prin patrunderea pe segmentul serviciilor de curatenie pentru sectorul sanitar sau pentru institutiile de stat.

Înscrierile la Cleaning Show sunt in plina desfasurare! Pentru mai multe informatii legate de participarea la eveniment in calitate de expozant, va invitam sa luati legatura cu directorul de proiect, Luciana Stoleru, la adresa de e-mail cleaningshow@euroexpo.ro sau la numarul de telefon 021 321 60 30.

Comentarii

Nu exista comentarii...




Intra in cont sau Creeaza cont Pentru a putea adauga un comentariu.